lördag 2 mars 2013

Andra Chansen

Har precis tittat på Andra Chansen.

Eller ja, tittat eller tittat....kikat lite nu och då, eftersom jag quiltade samtidigt.

Jag säger bara en sak....usch...inte var det då nåt som tilltalade mig.
Men det kan ju åxå vara så att jag börjar bli för gammal för sånt här...eller åxå har jag "fel smak".

Men när alla låtar flyter ihop, och man knappt kan skilja den ena från den andra, då har jag svårt att tycka att någon låt är bra.

Ja, Caroline af Ugglas var ju lite "eljest" som de säger i Norrland. Å den där killen som sjöng på alla språken. Men annars så var det väl en hel lång radda med melodibajseri.

Ursäkta mig alla goda kompositörer, ni hade säkert ett bra syfte med ert konstnärliga skapande. Men jag tycker att det var vääääldigt mycket skräp, som vi fick höra i kväll!

Lev Väl alla kamrater därute.......och ägnar er åt friskvård istället!!

1 kommentar:

  1. :))
    skönt att man inte är ensam om åsikter betr. melodifestivalen.
    Men dom är väl tvugna att "basja" när så många program ska fyllas i flera veckor.
    Tur vi har våra symaskiner att lyssna till :)

    Kram o trevligt helg!

    SvaraRadera