måndag 19 januari 2015

Nytt projekt!


Fick en idé i huvudet idag.

Jag brukar simma flera gånger i veckan. Jag simmar på morgonen, när de öppnar strax före 07.30.
Det är så lugnt och skönt i simhallen på morgonen.

Men eftersom det är ganska långtråkigt att simma fram och tillbaka, fram och tillbaka, så brukar jag tänka på mina tyglappar och några nya tekniker och idéer.

Å i morse kom det upp en idé..............



Så här långt hann jag idag.
En massa blå kvadrater 5 " som jag har sytt ihop........

Det blir utgångspunkten.........
Nej då jag har inte sytt ihop all än.....

Men nu är klockan mycket, så nu blir det tandborstning och God Natt.
Resterande skapande får bero till i morgon

Lev Väl alla mina vänner därute........... å just nu är blå kvadrater friskvård!!!!!


2 kommentarer:

  1. Aha......blå kvadrater! Blått är alltid friskvård - näst efter rosa då förstås! ;-)
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hahahaha.....ja visst är det väl så, Eva......näst efter rosa......... :-)

    SvaraRadera