måndag 9 april 2012

Varför??

Varför kan man inte sova, när man vill sova och måste???

Har haft sängdax för länge sedan, gick och lade mig redan vid 23- tiden.
Lade mig väl tillrätta på "spikmattan" och lyssnade på en avslappnings- CD för att kunna koppla av och bli lite trött.

Å visst blev jag trött och jag tror, att jag slumrade till någon liten vända, men sedan så ville inte kroppen sova mera.
Efter att ha vänt mig och vridit mig ett antal gånger, så gav jag upp och gick upp igen.
 Löste korsord ca en halvtimme och satte mig sedan vid datorn. Å här har jag nu suttit i ca en halvtimme. Känner mig faktiskt lite trött, så man kanske skulle försöka att slå ihop de gröna igen, så får man se om jag lyckas bättre den här gången.

Måste ju försöka sova lite åxå, väckarn ringer i morgon bitti 06.15....Huuuu!!

Sov Gott alla mina vänner...och Lev väl, när ni vaknar.....!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj .........här ett tips som jag provat. Det fungerar på mig.

    Sätt på en Hörbok...lyssna noga....vips så har John Blund kommit och du har ingen aaaaning om vad boken handlar om :o) vaknar du på natten...så kör igång den igen...........magiskt!!!
    Hjälper inte det så gå in på ditt syrum och börja sy................då är du lagom trött tills det är dags att åka iväg och jobba :o)))))

    SvaraRadera