torsdag 19 april 2012

Uttagen som testpilot

Har blivit uttagen som testpilot hos Smartson.

Det innebär att jag, då och då, får inbjudan från Smartsonatt delta i en undersökning. Det kan vara alla möjliga olika saker som ska testas. Det kan vara kastruller, sololja, DVD- uthyrning och matvaror mm.

Det som jag har testat var en ny choklad Cloetta Pops Crunchy. Den finns visst i småbitar i en påse och som styckebitar. Det jag har testat är styckebitar. Man får hämta ut chokladen gratis på närmaste ställe och sedan får man göra en bedömning på utseende, konsistens och smak.

Och nog säger jag det: Nog tänker jag rekommendera chokladen till mina vänner !

Den är både härlig att bita i (chokladen innehåller luftbubblor, eller vad det nu är) och härlig at tugga på  beroende på smaken. Jättegod med andra ord.

Lev väl...och friskvårda mycket...och ta gärna en chokladbit då och då......


 Lev


     
 

2 kommentarer:

  1. Åhhhhh, har inte hunnit gjort kvällsmat ännu - och det här gjorde inte den saken lättare. Tror jag lever på choklad ikväll! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, nog är den god...men inte sååå god så att man ska ersätta middagen med den. Men man kan ta en bit efter middagen....eller två, kanske?

      Radera