fredag 6 juni 2014

Hemma igen


Nu är jag hemma igen !

Numera går det väldigt fort att komma hem igen från sjukvården.
De behåller inte sina patienter särskilt länge.

Jag opererade mig i tisdags morse och på onsdag eftermiddag fick jag åka hem igen.
Det är snabba ryck i den här branschen.


Så här ser min fot ut nu, efter att läkarna har bytt ut den stela fotleden mot en, förhoppningsvis, betydligt mera rörlig fotled.
Jag har fortfarande inte ont i foten, så det går an tycker jag. 
Det måste ha varit en otroooligt duktig anestesi- läkare, som behandlade mig. 
Först i morse kände jag att det var nåt som hade hänt i foten, den kändes inte som "vanligt"!
Från tisdag morgon till fredag morgon......helt otrooligt!



När jag sedan kom hem väntade finbesök. Elvira, mitt yngsta barnbarn väntade på farmor. Hon fyller två månader idag faktiskt, lilla trollet !


Lilla söta Elvira...........Farmors prinsessa.....


Nej nu ska jag nog blunda ihop lite igen.....det är konstigt så trött man blir av att
få en ny fotled.....

Lev väl....å fotled, en ny.....det är förhoppningsvis friskvård det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar