lördag 22 juni 2013

Nu snart så....


Jaha, då var midsommaraftonen över för den här gången.

Å alla förväntningar man hade, om att det ska vara vackert väder, man ska ha nära och kära runt omkring sig, alla ska vara sams, och inte alltför berusade och man SKA ha jättetrevligt och roligt, bara för att det är midsommar!

Ja ja, det finns nog en del, som har upplevt allt det där redan, både det positiva och det negativa!

För min del, var det en mycket stillsam midsommarafton med tanke på min rörlighet och så.

Men nu har nästa fas börjat! Å den ser jag fram emot mycket mera...


Packningsfasen!

Jag ska ju iväg till Grycksbo på SY- mester och sy med mina allra bästa SY- star. Å då gäller det ju att man har rätt packning med sig, när man ska sååå långt bort!!

Å för mig tar det ju tre gånger så lång tid, eftersom jag har de där förb- de kryckorna i handen hela tiden när jag ska förflytta mig.
Tänkte passa på och packa nu, när Jonas Gardell ska sommarprata, då kan jag lyssna på honom och plocka lite med sygrejor!!

Tjoho.........Grycksbo....här kommer jag!!!!

Å Grycksbo....det är definitivt friskvård det!!!  Lev Väl!

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en sådan intensiv längtan efter att få komma iväg och göra något riktigt kul!
    Fint att du gör det trots kryckor. :-) Ha så kuuuuuul!
    Kramar och allt gott till dej!

    SvaraRadera