lördag 15 juni 2013

Hemma igen!


Visst fick jag komma hem igen igår!

Men ååh, så hjälplös man är utan två fötter som man kan stödja på!

Innan jag åkte hem igår, så kom sjukgymnasten och meddelade att jag inte får stödja på "onda foten". Jag fick träna lite på att gå med kryckor, och träna på att gå med rollator!
Så nu har man blivit med rollator!

Ville först inte ha någon, men insåg att det var bra att ha nåt att ställa mjölk- litern på t.ex. när man ska frakta den från kylskåpet till bordet.
På rollatorn finns ju en liten "hylla" där man både kan sitta, om man skulle behöva eller använda som avställningsplats, när man ska förflytta sig och ha nåt med sig, eftersom man ju har båda händerna fulla.

Hur som helst, så sover jag nästan mera, än vad jag är vaken. Å det tycker jag är lite konstigt, jag har ju inte särskilt ont.
Visst jag tar någon värktablett när jag har ont, men jag tycker ju själv att jag inte tar så mycket sånt, eftersom jag inte har särskilt ont.

Igår kväll tyckte jag att det var dags redan kl.22. Sedan sov jag nästan i ett svep till 03,30.
Då tyckte jag nog, att det var lite för tidigt att kliva upp, så jag avvaktade och somnade om till strax före fem, och då klev jag upp.
Sedan har jag ju sovit till och från hela dagen, men jag behöver väl det då eftersom jag somnar hela tiden. Kroppen håller väl på att ta igen något... håller på att läka sig själv......  kanske.

Lev Väl mina vänner därute.....Sova, det är kanske Friskvård det??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar