fredag 25 mars 2016

Äntligen ett nytt knä

Nu  ligger jag på lasarettet igen.
Men den här gången är jag på Lasarettet i Mora.
Och jag har fått ett nytt knä igen. Jaa, det fick jag redan på tisdagen, men sedan dess har jag mestadels sovit. Jag orkade inte hålla ögonen öppna mellan orden, när jag skrev ett SMS en gång, utan somnade mellan orden.
Hade tänkt att jag skulle blogga varje dag, och berätta vad som händer, men inte alls, det orkade jag inte.
Men igår och idag känns det lite som om jag är mera vaken.

Allt har gått så bra, och jag kan då verkligen rekommendera lasarettet i Mora. God mat och snäll och trevlig personal, trots att de har mycket att göra.

Idag är jag lovad en dusch, någon som går ner till Apoteket och köper mediciner till mig och en skjuts hem igen. Det ska bli ljuvligt! Å igår vann Leksand åxå.........

Livet leker........ Gnatt, gnatt !

Lev väl och glöm inte friskvården!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar