fredag 24 maj 2013

Nu har Textilanna varit ute och flängt igen!


Denna gången blev det en veckolång tripp till Pafos, på västra Cypern.

Har aldrig varit på Cypern förut, så det var ju lite roligt!

När det gäller resor, så är jag sååå lätt- övertalad, så jag lät mig väl villigt övertalas denna gången åxå, även om jag från början inte tyckte att det var någon bra idé.
Jag faller såååå lätt för sånt här....

Å sånt här......

 
Å sånt här...
 
 
Det finns ju så klart många andra härliga saker med att resa utomlands:
Våra rimdagböcker bl.a.
När vi åker utomlands så för vi dagbok,  om vad som händer, och om vilka människor vi ser och träffar. På rim!!!!
 
Å det kan bli så vansinnigt roligt, ingen av oss är någon stor poet, men detta lockar ju fram så många glada skratt på balkongen, där vi sitter och rimmar!
Ja, ett och annat nödrim kommer det ju åxå förstås, men det gör ju det hela ännu roligare!
 
På det stället vi var, fanns ett litet kapell och där var det ingen hejd på giftemålen!
Där giftes det nästan varje dag....
 
 
Otrooligt vackra solnedgångar hade de där åxå...sååå romantiskt!
Det  kanske var därför som det var så många brudpar där??
 
 
Jaa, vår resa till Cypern blev en helt igenom lyckad resa med värme, sol, bad, vila, bokläsning, korsord och fnitter på stranden, vid poolen och på balkongen!!!
 
Lev väl, kamrater! Å Cypern, det är friskvård det!! 
 
 
 


 




 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar