torsdag 4 oktober 2012

Så här vackert var det.......



...i min by på eftermiddagen.......efter regn kommer sol.....


 
Precis efter ett par regnskurar, så tittade solen fram och förgyllde tillvaron.....
 
 
Färgerna är ju sååå otroligt vackra o solskenet......
 
 
Åt ena hållet ....
 
...och åt det andra hållet.......
 
Dessa bilder ser jag när jag tittar ut genom mina köksfönster.....men nog är väl hösten vacker???
Kunde bara inte låta bli att ta kameran med mig ut, när jag kom från jobbet.....
 
Lev Väl mina kamrater därute..........å hösten kan vara friskvård !!! 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det är ju dina färger så inte underligt att du trivs. Varför inte sy en höstquilt med inspiration av fotona.......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjaa, kanske det du Pirjo...jag kanske tar dig på orden.....

      Radera