tisdag 24 januari 2012

Helt ny här.....

Helt ny här på Blogspot, men inte helt hy i bloggvärlden, gör jag nu ett litet försök att blogga vidare på min tredje bloggplats. Har tidigare haft en blogg både på Aftonbladets Blogg- site och på Wordpress.com. Men Wordpress har jag aldrig riktigt kommit överens med måste jag säga, otroligt svårt och tillkrånglat.
Vet inte om någon, nånsin kommer att läsa den här bloggen, men det spelar väl mindre roll egentligen. Huvudsaken är väl att jag får fortsätta att skriva, när jag tycker att jag har nåt att skriva om.

Ska försöka lägga in nån bild åxå, kanske redan idag???



Inte för att jag vet hur man gör men..... Jag tror att jag lyckades ganska bra ändå.....

Detta är två st. väggdekorationer, som ska sitta på väggen i en av kommunens lokaler. Just de här två kallar jag frö "Bröderna" = det syns att de är släkt, men de är inte helt lika.
 Är så glad att jag fick erbjudandet att sy några dekorationer till Kommunen. Dessa två är färdiga och två st återstår. Bilder på dessa kommer senare.

Till sist kan jag bara inte låta bli att sätta in en bild på mitt alldeles nya barnbarn, min Prins.......har ju en Prinsessa sedan tidigare "Myran", som jag är mormor till. Å så Albin, som jag numera är farmor till....!

Detta är Prins Albin

Ja ja, denna blogg blev ju inte helt OK, men för att vara första bloggen här, så får den duga.

Lev Väl alla mina vänner därute...och barnbarn....det är friskvård det!!!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack...det känns faktisk riktigt bra! Jag var aldrig riktigt överens med Wordpress....

      Radera
  2. Välkommen, säger jag också!!
    Lägger till mig som följare så vet du var du har mig.*fniss*
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Tack tack...det känns bra, men jag är redan följare av dig tror jag......Kram

    SvaraRadera