måndag 15 september 2014

Hemlig resa


En mycket god vän till mig, kom och ville bjuda mig på en "Hemlig Resa" som en present till min födelsedag.

Vi brukar göra så, när en av oss fyller år.

Den här gången gick resan bara ut några mil från byn där vi bor till ett mycket mysigt ställe: Tidlösa Café strax utanför Ulfshyttan, 3-4 mil  sydväst om Borlänge.

Det är så vackert där, så frodig grönska och sååå rofyllt.


Där finns en mycket trevlig värdinna, och massor av hembakat kaffebröd, himmelskt goda bullar, kakor, tårtor och bakelser.


Där finns åxå frid, ro och grönska och sinnesro mitt i klorofyllen.


Det var otrooligt gott fika där och värdinnan är supertrevlig och tillmötesgående.
         

                                                   Jordgubbar !!

Tidlösa café har öppet varje lördag och söndag 12 - 18 hela hösten fram till jul ! Passa på och gör en trevlig utflykt i det vackra höstvädret.

Avslutar med några bilder på mina älsklingar.....


                                                       BARNBARNEN  ALBIN och MYRAN


                                                            Å lilla ELVIRA !!!

Lev Väl alla mina vänner därute.........och barnbarn.........det är friskvård det !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar