onsdag 28 augusti 2013

Nu är soffgruppen på plats....nästan.....



Jaa, äntligen är soffgruppen eller "soff-setet" som det så vackert heter, på plats hemma hos mig.

Jag åkte och hämtade gruppen med hjälp av en snäll son, och försökte själv  "feppla ihop" delarna med varandra.
Lyckades väl sådär kan jag väl erkänna..


Sonen kom till undsättning ytterligare en gång....och så här bra blev det....



Men som ni kanske ser, så finns inget bord........ och det beror på att fabriken, eller vem det nu är som man kan hålla för ansvarig för detta, har glömt att skicka med ben till bordet !

Så jag ringde i morse och fick besked,  att benen troligen skulle komma på torsdag nästa vecka.
Så nu är det väl bara att hoppas, att de kommer då åxå, så att jag hinner sitta i min soffgrupp innan snön kommer !

Eftersom jag fortfarande är sjukskriven, så hinner jag med en del i syrummet åxå.... en väggdekoration....


 Å så några roliga mobilfodral.....


Så inte är jag sysslolös, trots att jag har varit sjukskriven länge......

Lev Väl mina vänner........å ny soffgrupp...det är friskvård det !


4 kommentarer:

  1. Så hyggelig trapp og veranda du har fått deg! Ser ut til å bli en skikkelig kosekrok og fint med planter også!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, vet du Grete att jag är såå nöjd. Det är ju lite synd bara att det är lite "fel" årstid just nu. Men å andra sidan så har jag ju gott om tid på mig, att planera hur jag vill ha det.

      Radera
  2. Det var starka och klara färger som Du sytt Din väggdekoration i och den ser stilig ut, tycker jag. Mobilfodralen Du visar påminner mig om att jag borde sy mig ett själv.

    Dollandesign

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar ju starka färger, och svart/vitt kombinerat med någon stark färg brukar alltid ge en bra effekt, tycker jag. Tack för berömmet !

      Radera