fredag 30 mars 2018

Ledig dag

Min första dag.......... som passionär......

Men egentligen är jag ju inte passionär förrän på tisdag, just nu är jag bara ledig över påskhelgen...

Känner mig lite "dubbel- ledig" eftersom jag inte behöver gå tillbaka till jobbet nånsin....numera är jag bara ledig, inte förvärvsarbetare.

Har tillbringat hela förmiddagen med att försöka lägga in några bilder här, men datorn och jag sympatiserar inte just idag.
Så det får bero till tisdagen, då dottern kommer och fixar. I fix, brukar hon säga.....och det brukar bli så bra så.

Tänkte blogga lite mera här nu, när jag har ledig tid......men eftersom jag inte kan lägga in några bilder, så får det väl bero då.

Jag ska ägna mig åt friskvård istället......

Glad Påsk och Lev väl

Lediga dagar = friskvård :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar