måndag 21 maj 2012

Nu är sommaren här......

Nu när sommaren här, för jag har klippt gräsmattan för första gången i år!
Å då känns det "somrigt" på nåt vis.

Visserligen så kan det nog vara huuuur kallt som helst än, men gräsklippning ger ju ändå en ljuv känsla om vad som ska komma. Dessutom doftar det så gott!!
Det är ju t.o.m. så, att en del blommor har valt, att sticka upp sin lilla hatt mot solen, som, åtminstone idag, har strålat över oss.


Nog är det väl en förunderlig tid som väntar....bara det att kunna klippa gräsmattan i T- shirt och ingen jacka.!!
Det kändes mycket lyxigt och ytterligare somrigt!!

Men egentligen vore det väl sjutton, om det inte ska kännas somrigt åxå, det är ju snart i slutet på maj...och juni och sommaren kommer med jättekliv.

En liten tripp till Riga ska det bli inom kort, innan det blir slut på resandet. Några dagar på Åland i april och Kroatien och Riga i maj. Räcker det inte då????

Nu mina vänner, ska jag ägna mig åt ytteligare en av mina hobbies....stryka kläder....hahahaha....

Lev väl...Glöm inte friskvården...den är viktig den.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar